Angel busunge


Imorse blev jag väckt av att Angel slickade mig i ansiktet och trampade med klorna på min hals. Hon har sovit hos mig hela natten men hon är väldigt tyken mot Zelda, ska morra och fräsa rejält. Stackars Zelda har sovit under sängen på sin rosa kudde och jag tror inte hon fått äta så mycket heller för Angel sitter och äter nästan hela tiden, och när hon ska dricka tar hon ner hela tassen i vattenskålen och dricker dropparna från tassen.

Jag har i alla fall klippt Angels klor då de var sylvassa. Det gick bra, Zelda är däremot omöjlig att klippa klorna på men mamma var här och klippte dem i fredags.

Jag vet inte riktigt hur det ska gå, för Angel verkar vara rädd för Zelda och Zelda gör tappra försök till att få busa med Angel, men Angel ser busen som hot och fräser och morrar till svar. Jag hoppas de vänjer sig vid varandra och att de förstår att ingen av dem är farlig. De är fina i alla fall, mina små troll.
Sam ~ *:

Vad söt hon är!

2012-09-17 - 13:48:40
Länk: http://samspooky.blogg.se
i ♥ p h o t o - Tilda:

Så fruktansvärt söt! :')
Och jag äääälskar din nya höstdesign! Riktigt fin!

2012-09-17 - 23:17:09
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.