Falling away

Jag har verkligen ingenting att skriva om. Har ingen ork till att fixa en ny design, för den uppdaterar inte stilmallen mer än när man förhandsgrandskar, i alla fall gör den så i Firefox av någon konstig anledning. Den uppdaterar sig i Explorer. Konstigt.

Har kortat ner min lugg rejält. Tvättat håret nu så tänker inte ta bild. Har även tagit ut min earl, för den hade börjat att irritera huden såhär några månader försent. Lagg.

Ska försöka uppdatera min privata blogg lite mer. Den är roligare att skriva i än denna, för där kan jag skriva vad fan jag vill.
Har ingen ork till någonting alls. Har ett berg med disk som behöver diskas, men jag orkar bara inte. Har i alla fall förmått mig till att dammsuga, men att boka tid i tvättstugan har jag inte orkat det heller. Tvättkorgen är överfull och jag måste tvätta snarast, men jag orkar bara inte gå ner till tvättstugan idag. Kanske imorgon. Det får bli så.

Ska fortsätta lyssna på musik och försöka göra en ny design. Kommer bara bli fult ändå men ah.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.