Redish

 
När jag får pengar antingen på fredag nästa vecka eller på måndagen därpå, så ska jag bleka håret och så småningom tona rött. Tycker det är satans snyggt och jag saknar mitt röda hår. Räknar med ca tre blekningar, mitt hår kommer inte tycka om mig för det alls, men jag får köra intensivt med hårinpackningar så blir det nog bra. Tror i alla fall det kommer bli megabra med rött.
Det var allt för mig. Heido.
Anonym:

Willys har billiga och bra blekningar. 32 kr/styck c:

2012-08-18 - 19:43:54

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.