Slit your own throat

En timmes blekning och en timme med silvershampo i löshåret och det är fortfarande inte samma nyans som mitt. Får bleka det en gång till nästa vecka nån gång när jag har ork. Har en blekning kvar till det hemma så det är bra.

Min spegel ljuger för mig. I den ser jag helt okej ut, sminket blev precis som jag ville ha det, håret är plattat och ser väl någorlunda ut, men när jag tar bilder, ja då fan ser jag inte alls ut som i spegeln! Då ser jag bara hemsk ut. Hemsk vet jag redan att jag ser ut, men bilderna blir verkligen groteska. Så jag väntar med bilder ett tag till.
Ni får istället en bild på en as snygg tjej jag inte vet vad hon heter, men hennes Tumblr finns här.
Skulle lätt vilja ha hennes utseende. Så säger jag väl i och för sig om alla snygga tjejer men ändå. Jag vill också vara snygg...
Emma:

Svar: Jag håller med dig totalt vännen!♥

och tror du kommer passa bra i rött hår bara det blir samma nyans på löshåret & ditt vanliga hår :)

2012-02-19 - 20:52:21
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Du är söt ju. <3 Du blir nog fin i röd!

2012-02-20 - 21:59:21
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Percy:

fast kameran speglar ju så andra ser en :p

2012-02-21 - 22:19:48
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.