Längtan

Morgondagen närmar sig med stormsteg. Jag har varit vaken hela natten, morgonen och har inte somnat ännu. Har fått hörselgångsinflammation i vänster öra som grädde på moset, nomnom jävla idioti.
Åker från äckliga Trollhättan fem över nio imorgon, är framme strax efter tio på centralen i Göteborg. Sen ska jag köpa med mig en Subway macka att ha och äta under dagen, och sen blir det att köa. Kommer inte få bra platser med tanke på hur sent jag och Emma är framme, men there's not really that much to do about it, sadly.

Tommy kom hem med massa mat till mig förut. Kändes som julafton, eftersom jag har varken mat eller pengar. Fick vegmat, potatisklyftor, cheesecake, jordgubbar, sallad, rhode island sås och frukt. Nu har jag i alla fall mat ett tag till, yay. Kanske vore bra om man diskade så man har något att äta på också, ehe. All disk är smutsig och jag orkar inte diska, jag har noll energi kvar och ändå känner jag mig inte direkt trött, bara slö, trots att jag varit vaken i 29 timmar. Fattar inte varför allt ska drabba mig såhär varje gång jag ska göra något jag verkligen ser fram emot. Har aldrig varit frisk när jag varit på konsert, alltid är jag förkyld eller något dylikt. Nu hörselgångsinflammation, som gör sjukt galet ont och det känns som örat kan explodera när som helst. Man kan ta värktabletter, men jag har inga pengar till det. Jag har aldrig pengar till någonting. Sug.

Ska bli så himla roligt imorgon, ska sjunga, skrika, hoppa, vara galen, känna kärleken och bara trivas. Bra band i bra stad med bra sällskap. Couldn't really ask for it to be better.
Danni:

Jag tyckte synd om alla som köade hela dagen ._. vi kom tio i nio på kvällen och hamnade näst längst fram i mitten. ♥

2012-07-15 - 16:54:15
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.