Min vecka och lite annat

Har kommit hem efter att ha lämnat Kalaspuff. Är väldigt tomt och tyst utan sällskap.
Har försökt mig på kodmallen till min nya design, men blogg.se säger att det är fel på vissa rader, som jag inte ens ändrat på. Så jag ger upp skiten. Gillar inte nya blogg.se alls!

Under denna vecka som gått har jag och Mattias varit och matat fåglar nästan varje dag, och fåglarna är så söta. Speciellt kandagässen. Vill ha en kanadagås, men å andra sidan; finns inte många djur jag inte vill ha.
Vi har varit i Slottsskogen, sett på pingviner och sälar och dem är så söta. Dock ville inte sälarna komma nära, vilket var synd. De höll till på andra sidan vattnet.
Har sett massa mysko filmer också. Finns verkligen konstiga filmer, haha. Overall, veckan har varit bra men jag har ändå skurit mig två gånger, varav en av gångerna blev akuten. Är verkligen inne i en djup svacka och inte ens sällskap har fungerat som någon slags hjälp. Vet inte vad fan jag ska ta mig till. Är så less på allt, egentligen. Har aldrig varit bra, livet. Det kommer det inte bli heller.

Lyssnar på musik och försöker att låta bli allt övertänkande. Har bara sovit en enda natt, resten av nätterna har jag inte kunnat somna förräns på morgonen. Hatar att inte kunna sova, men inatt sov jag i alla fall. Tänker för mycket om nätterna, därför kan jag inte sova. All skit kommer upp i huvudet och det blir för mycket. Och mina sömntabletter är ju rena Placebo skit. Har sagt till min psykolog och min läkare massor av gånger att jag behöver antingen en starkare medicin, eller en högre dos. Men de lyssnar inte. Fick ställa in mötet med psykologen igår för att jag inte sovit, men ska dit imorgon. Då ska jag få veta lite svar på hur mitt test på över 500 frågor gick. Ska vara där klockan elva, så om jag inte sover inatt vet jag inte vad jag gör. Kommer vara tvungen att gå dit som en jävla zombie. Man kan ju undra när fan jag ska få träffa en läkare egentligen. Min läkare har ju semester några veckor till, men jag tycker jag kan få träffa en annan läkare medan han är borta, men tydligen går inte det. Psykironin alltså...
 
Kommer spendera kvällen framför datorn och bara tråka. Är orolig för mormor också, hon har varit på sjukhuset i några dagar och det är inte det minsta bra. Vill inte förlora mormor, hon betyder alldeles för mycket för mig.
Känner att jag varit en jätterolig människa att vara omkring, tycker faktiskt synd om lilla Kalaspuff som fått stå ut med mig. Man kanske borde isolera sig trots allt. Kanske vore bäst för alla.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.