'Ello

Var ett tag sedan jag skrev. Varit borta och sådär.
Idag la min externhårddisk ner igen, dvs att den inte vill ansluta till datorn. Hatar när den gör så, spelar ingen roll vad man gör så vägrar den. Har allt där, bilder, musik, filmer, dokument... Ska försöka tills den behagar funka igen. Vilket man aldrig kan veta när det blir.

Har bestämt att jag ska göra något nytt med håret. Exakt vad vet jag inte riktigt, men ska börja med att bleka det i alla fall.
I fredags hade jag (utan att jag ens minns det) beställt hem lite saker. B.la blont löshår, löshårslim, två kulor med vit sten till mina kindpiercingar samt en ny svart septumring, vars kula är enorm så det ser mer eller mindre ut som man har Hitler-mustach när man har i den, så den ska jag inte använda. Kan inte skicka tillbaka den heller, eftersom jag öppnat förpackningen. Det är dumt när jag gör saker jag inte kommer ihåg. Löshårsgrejerna gick på 800 något, men det hade jag valt att betala i augusti, så det är inget jag behöver oroa mig för just nu. Men piercingsmyckena ska jag betala i slutet av maj, så där ryker strax över 200kr. Fan. Ska köpa ett par marinblå Converse också, med pengarna jag får när jag fyller år. Och så vill jag hemskt gärna ha en sån där officer hatt de har på Shock. Dem är så snygga! Har jag pengar över ska jag lätt köpa en sådan.

Nu har jag ingenting att göra. Kan varken lyssna på musik eller se film. Satans jävla hårddisk... Får kämpa vidare med den. Någon gång måste den ju funka.
Emma:

tack vännen!♥

& tack för en underbar gårdag/natt, du är bäst♥

2012-05-20 - 19:51:37
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.