Sent back home

Åkte till sjukhuset, men skickades hem för att örat läkt såpass bra som det gjort. Skulle det bli värre så ska jag höra av mig, men läkaren tyckte det såg så fint ut och sa att han nog skulle gjort det sämre om han började skära loss sårkanterna för att sy ihop, nu när kroppen redan håller på att bilda ny vävnad. Fick åka hem, och sen dess har jag sovit. Var så förbaskat trött att jag stängde av alarmet imorse, och vaknade fem i nio, när jag skulle vaknat sju och tagit åtta bussen. Fick verkligen skynda mig allt jag kunde och kom precis fram i tid. Sen när jag kom hem sov jag till halv fem ungefär, sen dess har jag suttit framför datorn och segat. Kvällen bjuder på ännu ett Buffy-maraton, precis som gårdagen. Bara att igår satt jag precis hela dagen och kollade avsnitt efter avsnitt. Satan vilken bra serie det är. Åh.

Nu ska jag göra sojabullar med brunsås. Vi höres.
Emma:

Dumt att de inte gjorde något alls med örat, men bra att det hade läkt antar jag :)♥



Kul med Buffy-marathon :D



kramar♥

2012-05-03 - 20:49:18
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Åh vad skönt att de läker som de ska! pustar ut

Väldigt fin design du fixat! :)

2012-05-04 - 16:00:25
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/
evelina:

hej, kan du kolla din gamla blogg. jag komenterade nämligen det inlägget med bakgrundsbilderna till bloggar och vill ha den där zebra grejen men jag kan ju inte bara klicka påå ''sparabild som'' eftersom man inte kan kopiera från din blogg.., men kan du skicka den bilden till mig på min email? [email protected]

2012-05-05 - 12:06:13
Länk: http://baraevelinasblogg.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Svar: Ja Embla är fruktansvärt söt!

2012-05-05 - 13:59:18
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.