Gnäll

Nu sitter jag i mykläder med nytvättat hår som haft inpackning i en timme. Borde ju göra någon nytta.
Är sjukt sugen på morotsstavar men jag har inga morötter och inte heller några pengar att köpa några för. Sucks to be me, eh.

Imorgon borde jag gå ner till soc och lämna in hyresavin för september, men får se om jag är på humör. Känns väldigt segt att åka till stan bara för det, när bussarna till och från mig bara går en gång i timmen. Men det måste göras. Hoppas även att mitt paket lösögonfransar kommer snart och även mitt simkort! Tycker det borde kommit nu.

Behöver städa och diska, men det är så himla segt. Blir ju smutsigt i lägenheten hur fort som helst, antagligen för att det är en sån liten yta. Och disken vet jag inte riktigt vart den kommer ifrån för jag lever mest på te just nu. Te är gott.

Nu lyssnar jag på Breathe Carolinas nya album och funderar på vad jag ska göra. Mitt liv är tråkigt.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.