Vi gratulerar!

Idag fyller mormor år. Kan inte förstå att hon är 88 år nu. Är så rädd att hon ska dö... Men mormor är stark. Hon har orkat med mycket genom åren och står på fötterna ännu. Jag älskar min mormor, hon är den bästa mormorn man kan ha!

Har ätit baguette och prinsesstårta och fick med mig en bit hem som blev över. När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade vid kvart i nio. Då fick jag för mig, mätt som jag redan var och ångestfylld efter allt ätande, att jag skulle äta upp biten som var kvar. Jag orkade tre-fyra dessertgafflar, sedan kändes det som jag skulle dö. Fick gå och spy för ångesten åt upp mig. I'm disgusting.

 

På torsdag ska jag till psyk igen, och på fredag får jag mina pengar. Allt ska sparas tills jag åker till älsk, så jag inte blir utfattig som alla andra gånger vi setts. Men sen ska ju Tele2 ha pengar för abonnemanget, och Telenor för datorn. Och mamma och Tommy ska ha pengar också. Men sen är jag fri från skulder denna månad. Känns underbart att få åka till världens bästa människa. Kommer bli underbart ♥

Avslutar med att sjunga Ja må hon leva för mormor i min tysthet, och åter säga GRATTIS PÅ DIN DAG!

Anonym:

vetu, när jag såg bilden på dig tyckte jag att det var en jättesöt tjej. du kanske inte tycker om ditt utseende, men jag tycker du ser jättefin ut.

2011-08-22 - 17:22:07
Mimi:

Åh så trevligt med en helbild, de gillas massor då du är fiiin! :D <3

2011-08-22 - 19:21:31
Länk: http://mimiakaangelblack.blogg.se/
ROCK YOUR HAIR!:

grattis till din lilla söta mormor! :D

2011-08-25 - 12:23:46
Länk: http://rockyourhair.blogg.se/
maria:

är lite avis på dom svarta skorna i bakgrunden :(

2011-08-28 - 19:28:41

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.