44 calibre love letter

Vakande nyligen. Har sovit två gånger under dagen för att jag är så trött.
Fick hem min svarta ring idag, men den är lika svår att sätta fast som alla andra, så jag får ha silver ett tag till. Kanske byter efter jul eller nyår.

Bankkontot är nollat, de sista pengarna drogs av Telenor. Känns sådär kul med tanke på att det är hela tre veckor kvar tills jag får nya pengar. Men vad gör man? Man får leva med det.

Är trött och har lite ont i magen. Ska ta en Treo och försöka piggna till lite. Och inte heller glömma att ta mina Abilify och mitt Theralen. Dem skulle jag tagit klockan åtta, men då sov jag och det är inte så himla noga med vilken tid man tar dem ändå.

Ögonen rinner, de har dem gjort i två dagar nu, både inne och ute men mest ute. Vet inte vad det beror på, har alltid haft rinniga ögon. De rinner om det är kallt, om det är för starkt ljus och de rinner utan orsak. Jobbigt är det vilketsom!

Nej, nu blir det medicindags.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.