Färgar håret

Nu färgar jag hela håret orange! Tyckte det såg lite dumt ut att bara ha i luggen. Om ca 50minuter är det klart och färgen ska sköljas ut, så hoppas det blir bra!
Imorgon kommer mina saker också, så jag är glad för det. Längtar, och tycker dagen kan gå fortare...

Sen måste jag också säga att det är kul att såpass många velat läsa min andra blogg. Det är fint, det värmer ♥
Sam ~ *:

Ska bli kul att se resultatet. :3

2011-12-04 - 17:52:29
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Celine Naminah:

Spännande! Du visar väll hur du ser ut med orange hår. Har funderingar på att testa så småningom själv. =)

2011-12-05 - 00:24:28
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.