Julen är förbi

Hej hej. Julafton är förbi och jag fick saker till hemmet i julklapp; skoställ, skohorn, grytlappar, handdukar och kökshandukar, även två böcker varav ena är en vegetarisk kokbok och den andra är en bok med recept på kakor och tårtor. Sen fick jag lite kryddor och te, och pengar av mormor. Är nöjd med mina julklappar, behövde allt jag fick så det var ju bara bra.

Idag har jag tvättat och diskat, så är rätt slut känner jag. Orkar ju ingenting alls.
Gick ner till ICA imorse, för att köpa blekning till håret och cigaretter, men det var stängt så jag fick gå tomhänt tillbaka hem igen. Ändå kollade jag hemsidan igår och där stod ingenting om att det skulle vara stängt. Mysko.

Har sett klart Angel nu, och fattar inte varför det slutar som det gör. Liksom mitt i ett krig? Inte okej! Men har börjat se om Buffy igen, haha. För typ 10e gången eller något. Men det är en så galet bra serie!

Oj, ser nu att det är söndag idag, haha! Trodde seriöst det var måndag. Ändå vet jag att det var lördag igår, eftersom det var julafton. Min hjärna är helt konstig alltså...

Hoppas ni har det bra allihop, så hörs vi snart igen. Pusshej!

Just ja! Har spiderbites (två hål på varje sida av läppen) nu. Tyckte det blev bra så ffff. <-- fick ta ut hästskorna för kulorna vägrade sitta kvar :(  Och bilden är gammal så det så.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.