Dagen som gått

Idag har jag tittat på Angel hela dagen. Utom när jag var och handlade då såklart. Snart är säsong tre slut och sen är det bara två säsonger kvar. Hm, får se om Buffy när jag sett klart Angel, haha. Är seriöst lite beroende av den serien.

Vill ha en ny bloggdesign också, men har inga konkreta idéer just nu. Får leta inspiration och se vad jag kan komma på för något.

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Coldplay, bloggar och funderar lite på allt och inget. Har inga planer för helgen alls, och det känns både trist och skönt. Är inte direkt på humör för att umgås, vill vara hemma med Zelda lite för jag får sån separationsångest när jag lämnar henne ensam. Hon är ju så liten och så söt!

Nu ska jag kolla efter designer som kan inspirera!

Bild: WeHeartIt
marcus:

ska försöka med det! gud har du angel också? jag har inte det,men har tittat på tv.Nästan lika bra som buffy;)

Du behöver inte oroa dig,alla din designer blir snygga!

2011-11-11 - 08:35:00
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/
marcus:

haha nu var du alldeles för snäll,jo det är riktigt roligt!

2011-11-11 - 18:59:06
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.