Don't tell me to stop now

Skulle tagit blodprov idag, men försov mig igen. Måste det vara så himla tidigt man ska ta prov?! Hur som helst får jag gå dit på fredag istället. Vill bara ha det gjort men det är inte det enklaste när man är så jävla trött som jag är är.

Gick ner till ICA en snabbis när jag vaknat till liv. Köpte två påsar chips och en light cola. Ena chipspåsen är i princip slut, bara småsmulor kvar. Nu har jag ångest över det också. Skulle aldrig köpt de dumma chipspåsarna...

Jag fryser, det är svinkallt här hemma av någon anledning. Båda elementen står på näst högsta och ändå är det så kallt. Stunder som dessa vill man bara krypa under det varma täcket och sova bort vintern. Fast det är väl det jag gör redan, eftersom jag sover så himla mycket.

Ny design också. Eller egentligen är det min gamla blogg's design som jag gjort om lite. Men hey, det behöver ni inte låtsas om att ni vet.

Nu ska jag läsa bloggar. Ha det fint.
Tintin:

Gillar headern :)

2011-11-16 - 20:40:10
Länk: http://shatterkid.blogspot.com

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.