Film och saknad musik

Idag är en ny dag, även om den känns precis som alla andra.
Mina piercingar är på väg så de kommer nog imorgon! Ska bli skoj att byta.

Lyssnar på Crystal Castles och gosar med Zelda som ligger bredvid datorn. Hon är så söt så man kan dö.

Laddat ner Wrong Turn 4 och håller på att ladda ner The Tunnel, men det är inga som seedar så det tar en jävla tid. Efter ca 2 timmar är den fortfarande på 0% så ja, jag får nog hitta en annan Torrent.

Är trött som vanligt, och har ingenting att göra. Spenderat dagen med att leta nya skräckfilmer men tyckte bara The Tunnel verkade bra, och Wrong Turn 4 måste jag bara se eftersom jag sett alla de tidigare även om de är riktigt dåliga.

Har även lagt märke till att en massa band har försvunnit ur min musikmapp, konsigt nog. Som tur var hade jag de flesta på externhårdisken, men inte alla. Får se när jag orkar ladda ner de saknade igen. Konstigt att datorn kan radera själv, det är väl väldigt konstigt, eller? För jag har då ingen anledning till att radera dem.

Nu blir det att lyssna vidare och gosa med sötnosen. Puss.

Emma:

Okej. Tack vännen♥

2011-11-21 - 19:19:13
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.