Och hon ler, men innerst inne gråter hon

Jag har suttit vid datorn hela dagen och sett på Angel. Och jag har agressioner på min design, för den är så ful men orkar inte göra en snygg. Har inga idéer heller för den delen.

Zelda har tuggat sönder sladden till min externa hårddisk. Turligtvis funkar den ändå, på något konstigt sätt. Blev väldigt irriterad när jag såg att sladden var söndertuggad så skällde på henne. Men hon förstod inte ändå, varför jag skällde. Hon bara strök sig mot mitt ben och fortsatte dagen som vanligt.

Känns som vanligt som om klockan är mycket mer. Är trött, men ska dricka lite mer te. Hatar vintern.
Nu ska jag göra te och se fler avsnitt av Angel. Puss.
marcus:

din design är fin,kram.

2011-11-15 - 19:12:55
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/
Celine Naminah:

Hade ingen aning om att det gick att få flytande :-O Kan ju vara bra att känna till. =)



Lite svårt att svara på om det hjälper. Jag vet inte, jag vet inte om det gör att jag mår bättre direkt, men då jag inte tar dem (då apoteket inte hade) så mådde jag märkbart sämre de dygnet jag var utan.

2011-11-15 - 22:21:08
Länk: http://phantazia.blogg.se/
marcus:

åh tack så mycket,gud självklart får du det,vad glad jag blir:)

2011-11-15 - 22:30:43
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/
rebecca:

sv; Åh, tack fina stjärnängel! Jag tänker på dig och hoppas att du har det bra, eller okej i alla fall <3

2011-11-16 - 16:41:44
Länk: http://lallabecca.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.