Riget



Håller på att ladda ner Riget, eller Riket som den heter på svenska. Det är en dansk serie av Lars Von Trier jag såg som liten och den är bra men jag var rädd för den då haha. Är en skräck-serie nämligen. Men nu ska jag se den igen och antar jag inte blir ett dugg rädd nu. Trailern jag har med är för både säsong ett och två men den var inte den bästa men fanns bara den vad jag kunde hitta. Man fattar inte sammanhanget alls, men ladda ner den och se för er själva! :)
marcus:

tack,detsamma!Blir ju bättre med tiden.

2011-11-05 - 22:22:53
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.