Scream for my ice-cream

Godkväll!
Idag har jag inte gjort någonting alls direkt. Dammsög lite och diskade, gosat med Zelda och sovit en stund.
Imorgon ska jag och mamma åka och handla och efter det ska jag till Pilen, vuxenpsyk för att träffa psykologen. Har verkligen ingen lust till det men men.

Ny design också, men den går att scrolla långt bort åt ingenstans till höger. Kollat båda mallarna men där finns inget som går upp i så höga pixlar. Konstigt, men får leva med det.

Just ja, piercade anti-eyebrow igår. Blev rätt bra, fast vill ha svarta kulor till den istället för silvriga så får se när jag kan köpa det. Vill inte köpa för mycket nu denna månaden, för ska ha råd med Zelda och så. Måste vaccinera henne också, men tänkte göra det i samband med att hon kastreras, vilket blir någon gång nästa månad eller månaden efter, beroende på när hon börjat löpa.

Nu ska jag avsluta här så uppdaterar jag mer senare eller imorgon.
Empa:

Om du vill ha svarta kulor så kan du måla med svart nagellack på piercingen bara. c:

2011-10-24 - 22:43:09
Länk: http://dustparade.blogg.se/
rebecca:

sv1; åh tack så jättemycket, vi alla fyra tackar och blir jätteglada! :D

sv2;Tackar! :D dom två har min morbror gjort. På Kents hemsida finns bara en tygväska med en dödskalle, och jag gillar inte dödskallar. Annars skulle jag köpt den, för deras gamla med trädet (som var SÅÅÅ fin) har dom tagit bort! :(

2011-10-25 - 19:24:43
Länk: http://lallabecca.blogg.se/
Lovis:

Kan du inte lägga ut bild på din anti-eyebrow ? :-)

2011-10-25 - 20:21:43
Länk: http://lovisbergman.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.