Uppdatering

Hejhej!
Har inte så mycket att skriva om, därav den dåliga uppdateringen.
Väntar fortfarande på att Kattslussen ska ringa, vilket verkar ta tid.
Jag ska skicka tillbaka mina nya skor, för jag fick såna skoskav av dem. Dumt, för de är riktigt snygga!

Imorgon ska jag träffa en psykolog och på onsdag ska jag träffa söta Emma för första gången. Ska bli roligt och spännande att se vad hon är för en filur.
Resten av veckan har jag inga planer för, så det blir väl att sitta och tråka framför datorn. Mindre kul.

Nu ska jag göra mig något att äta. Ha det fint!
Mimi:

Sv: Åh tack söta du! <3 Hehe, det är ju orange/blond/röd och svart färg - massor av färg ^^

2011-10-03 - 21:23:45
Länk: http://mimiakaangelblack.blogg.se/
Hanna:

riktigt snygg design du har till blogen måste jag säga!

2011-10-03 - 22:48:05
Länk: http://www.pandamonium.blogspot.com

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.