20mm and stuff

Nu har jag fått i mina 20mm pluggar :) Känns bra, även om högerörat blivit töjt snett efter 18mm's spiralerna for some reason. Men vänsterörat is looking perfect and I love it!
Nu ska dem få läka ihop lite, så all svullnad går ner och så. Och ja, jag är vaken tidigt idag. Vet inte varför, men vaknade klockan sju.

Klockan elva blir det att åka till psykologen, vilket är mindre skoj... Men jag får vara ärlig och berätta hur det är. Jag är en väldigt ärlig människa så det vore emot min natur att ljuga och säga att allt är bra, för det är det inte.

Ser ut som det ska börja regna när som helst nu. Har tre lager tröjor på mig och sen tänkte jag ha min jeansjacka - oavsett väder. Är trött på detta förbaskade regn så jag gör en tyst liten demonstration.

Ha det bra fina läsare!
Sandra:

http://open.spotify.com/album/0XRQBhtdlp5QveGubuxTxY



<3

2012-04-25 - 12:38:05
Länk: http://mynameissandylou.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.