Byte av blogg med mera

Nu har jag bytt privat blogg. Jag kommer inom några dagar att ta bort den gamla, så skynda på att följa den nya istället. Ni som har adressen kan ju göra det när ni känner för det, ni som inte har adressen men som vill ha den måste ha en blogg och jag måste kunna lita på er. Det avgör jag själv om jag gör eller ej.

Nu dricker jag O'boy och lyssnar på Kent. Satt och funderade ett tag om Jocke sjöng på engelska eller svenska, fastän jag hörde att det var på svenska (var Musik Non Stop). Snacka om fucked up mind. Känner inte ens igen mitt egna språk haha. Nej men allvarligt, det var lite läskigt :(

Vaknade av att mobilen ringde. Det var okänt nummer, och visade sig vara en läkare på psykakuten. Han frågade hur det var och så, jag sa att det var bra. Vit lögn nummer 2459240400294 på listan. Sedan en stund senare ringde det ännu en från psyk, och frågade hur det var. Jag blev lite irriterad men höll mig lugn och sansad och sa återigen att det var bra. Sedan sa hon som ringde att de på hemvården, de som delar ut mina mediciner, kunde ta mina agraffer om jag ville. Hellre det än att vänta på vårdcentralen, så jag sa att det vill jag att de ska göra. Tydligen ska dessa sitta tre veckor, vanligtvis brukar det vara två. Vet inte vad det kan bero på, men såklart börjar jag fundera. Jag är en sån som vill veta allt om det mesta.

Nu fryser jag. Kall O'boy är kanske inte det bästa när det är kallt som det är. För även om solen lyser och det ser jättevarmt ut ute så är det svinkallt här inne. Och igår var det sol och såg jättevarmt ut, men när jag väntade på bussen hem efter en liten övernattning på psyk, så höll jag på att frysa ihjäl. Det blåste rejält ute och det var kallt i luften. När jag gick från bussen och hem fick jag till och med ont i lungorna för att det var så kallt. Hostade i några timmar efteråt och var rädd för lunginflammation. Det kändes så konstigt i lungorna. Men idag känner jag inget utav det så det var nog bara att de behövde få i sig lite varmare luft.

Nu blir det väldigt långt här känner jag. Långt och osammanhängande. Saknar att skriva på min bok. Men bloggen får vara ett substitut så länge. Tror inte ens man kan ladda ner det programmet jag skrivit boken i, det är ett skitprogram som fanns på datorn. Minns inte ens vad det heter.

Nåväl. Ha det fint allihop!
Sam ~ *:

Ska följa den. <3

Dricker också O'boy, eheh

2012-04-02 - 21:51:20
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Sam ~ *:

Sv; Åh tack så mycket! Gör det, låter fint! :3 Ja, visst är det!

2012-04-02 - 23:41:43
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Sandra:

Åh, jag skulle jättegärna vilja läsa den nya bloggen! :)

2012-04-03 - 10:30:36
Länk: http://mynameissandylou.blogg.se/
Chanelle:

Har följt din blogg ett tag och har precis skaffat en egen, så undrar mest ifall det är okej att jag länkar dig i min blogg? :3

2012-04-03 - 11:21:05
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Chanelle:

Jadå, det är klart att du får länka tillbaka.

2012-04-03 - 12:08:46
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Åh jag vill följa din nya blogg ju!

Hoppas allt är bra med dig.

Kramis Tilda

2012-04-03 - 16:11:59
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.