Design {Red, Black & White}

Jag har suttit hela dagen och gjort om och om flera olika designer, men blev aldrig nöjd. Är inte nöjd nu heller, men den designen jag haft nu senast har laggat och det gillar jag inte, så var liksom tvungen till att byta. Denna ser säkert helt fel ut för er med normalstora datorer, men jag hoppas att den ser normal ut för de flesta. Orkar verkligen inte fixa med koder mer idag.

Är superhungrig så ska göra sojabullar. Har huvudvärk idag också, och nypiercad medusa. Har pratat med min handläggare på soc idag, och hon ska sluta i maj så jag fick träffa hon jag ska ha som ny handläggare, men hon sa inte ett ord under hela samtalet. Min handläggare skulle bara kolla om min bakgrund stämmer från första gången vi träffades, vilket var i februari förra året, men den hade ändrats på några punkter. Inte på särskilt många mer än hon redan visste om.
Nej nu kurrar magen svinhögt så får väl börja med att värma mina små sojabullar. Ha det fint (:
Rebecca:

denna design var ju fin! Du är duktig på designer.

sv1; Läste det på din privata blogg, det om pengar på mobilen alltså men ville bara försäkra mig att jag hade skickat rätt och så, men vad bra att du fick det. Jag menade allt det jag skrev i smset fina ängel!

sv2; Jaa självlysande stjärnor är så otroligt vackra. Men jag är motsatsen till vacker

sv3; Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på din kommentar om den text jag skrev, jag blev jätteglad för din kommentar och den värmer. Värmer längst inne i hjärtas vrå. tack för att glitter, jag ska försöka samla ihop det och fånga någon slags lycka från det. skickar stjärnor och regnbågar till dig. Tusen tack för dina kommentarer!

2012-04-10 - 22:23:12
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Lizz:

http://tinypic.com/view.php?pic=55jhqo&s=5



Såhär ser det ut för mig. Normalstor bärbar med firefox.

På din privata blogg fungerar dock designen precis som den ska och är jättefin.

2012-04-11 - 16:33:01
Linnea:

jätte fin design!! :)

2012-04-12 - 13:46:48
Länk: http://shivers.webblogg.se/
together in Paris.:

Åh. Önskar att jag kunde göra designer som dig.

2012-04-16 - 00:52:25
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.