Design {Simple grey}

Ny design, som ni nog märker, för det ser nog jättekonstigt ut första gången ni besöker. Men uppdatera webbläsaren som vanligt så ska den se ut såhär, fast mer padding (mellanrum) ovanför headern.
Suttit med den här nu i några timmar, varit mycket pilleri för att skapa hjärtat med antal kommentarer, för det fick jag lista ut själv hur man skulle göra för jag hittade ingenstans hur man skulle göra, men det var superlätt att lista ut ändå så det var ingen större fara :) Vet att de längre rubrikerna går över hjärtat, men det får väl vara så. Orkar inte hahahaha.

Aja lämna gärna ett avtryck medan jag gör mig lite mat!

Emma:

tycker att denna designen är väldigt fin! Puss på dig♥

2012-04-03 - 19:38:18
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Blev fint, ser bra ut i chrom. c:

2012-04-04 - 10:52:03
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom:

Hmmm... Hos mig hamnar din drop-down meny väldigt långt åt vänster.

2012-04-04 - 16:25:04
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.