Hår och designskapande

Bleker min sidecut och håret där bak. Hade en blekning hemma, och jag och mina hårimpulser ni vet.
Det ser förvånansvärt bra ut än så länge. Är ett tag kvar tills det ska sköljas ur. Tror det går bra ihop med resten för att jag har blont underhår i luggen. Det blir lite matchande. Men får väl se vad jag tycker om det efter några dagar, jag tröttnar ju så fort på hårfärger. Nu är jag ju dock fattig så tröttnar jag på det fort får jag allt stå ut med det en månad, haha. Åh, dessa pengar... Vad fort de försvinner :(

Försökt göra en ny design också, men internet krånglar. Det vill inte visa det jag ändrat osv förrän man uppdaterat ca 5000-000 gånger, och vem orkar det? Så jag får väl avvakta och se. Eller så är det bara denna bloggen som krånglar. Måste testa om det är så på min andra också. Haha nu har jag något att göra i alla fall!
Sam ~ *:

Spännande med håret. :3

2012-04-04 - 10:51:20
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.