Oh no

Åh... Mina pluggar ramlar ur öronen. Synd, för de var satans dyra och är så fina. Har fått beställa nya pluggar, och när jag ändå var i farten tänkte jag "äh, vadfan, jag töjer lite till!" så jag ska töja till 20mm. Sammanlagt, med frakt inräknat, gick det på 239kr. Det var töjsmyckena som kostade mest, spiralerna. Pluggarna kostade 40kr styck, så det var inte så farligt. Hoppas jag får min beställning på fredag.

Har fått min deklaration idag, för jag fick den aldrig när man skulle få den, så fick eftersända den. Sen slarvade dem så jag inte fick någon kopia, utan bara ett papper, så jag får gå ner till Skatteverket imorgon och lämna in den samt be dem ta en kopia så jag kan skicka in till soc.
Fick även räkningen för sjukresor, och jävlar vad mycket pengar det var. Soc kommer gå i taket. 1150kr var den på, varav dock 100kr ska jag betala själv för det var för ett uteblivet besök på psyk som jag inte ens visste om att jag hade. Men 1050kr... Det kan jag ju lova att de inte kommer att bli glada för.

Idag händer ingenting alls. Mamma var här en stund och klippte klorna på Zelda, och så hade hon köpt sojabullar och sojakorv samt två mjölkpaket till mig. Vi båda glömde att hon skulle ta tillbaka sin dator, så den ligger kvar här hemma hos mig.
Gick och la mig när hon åkt, vaknade när hemvården kom med mina mediciner, sen gick jag och la mig igen och vaknade strax efter två och sen dess har jag inte gjort så mycket, mer än att tappa ena pluggen i knät och gäspa hela tiden samt då att beställa större smycken. Nu ska jag tråka framför datorn resten av kvällen, kanske ta en snabb dusch också. Kan ju vara bra.

Tack för mig.

Lina:

SV: Förstår det..

2012-04-18 - 17:25:02
Länk: http://twisteddreamsandscabbedknees.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Svar: Åh tack Emelie! :')

Ja eller hur! Jag insåg när jag kollade igenom mina gamla bilder hur mycket jag utvecklats. Helt sjukt :') <3

2012-04-18 - 21:20:55
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.