Queen of contradiction

Har blekt min sidecut mer, och nu sitter jag med silvershampo i lite mer än två timmar för att verkligen få bort det gul/orange. Det verkar gå segt, så la i mer silvershampo ehe. Håret där bak är säkert vitt nu, eftersom det blev blont efter första blekningen. Får ta bild sen och se efter. Synd man inte kan se sig själv bakifrån haha.

På fredag far jag och familjen till Göteborg för att fira långfredagen hos mormor. Har skrivit ett litet brev till henne och lagt i en knallgult kuvert, hoppas hon blir glad. Det står: Till min älskade mormor. Tack för att du finns, jag älskar dig massor! Kramar från Emelie och Zelda.

Nu gosar jag med Zelda, bloggar och lyssnar på Sum41. Man får sånna minnen av att lyssna på band som Mest, Good Charlotte och Sum41. Tonårsminnen. Fan jag är ju tjugo om en månad och 21 dagar, tror jag det blir. 25e maj är det i vilket fall som helst. Vill inteeeeee. Åldersnojja </3

Nästa vecka kommer Emma hit någon dag och sover över. Det ska bli superroligt! Vi ska se massa animerade filmer och ha det allmänt bra. Något att längta till i alla fall.

Hoppas det är bra med er läsare och att ni får en riktigt bra påsk!
Emma:

det ska bli superdupermegamysigt när jag sover hos dig!!!!♥

2012-04-04 - 19:47:55
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.