Sometimes it's so crazy that nothing can save me

Vaknade halv tio imorse. Tog en cigarett på balkongen, och det var faktiskt vårvärme igen. Kan tänka mig att det kommer bli underbart varmt lite senare.

Färgar det blonda i håret rosa. Jag gör det av ren tristess och för att det på bild ser ut som det är rakat där det är blont. Det stör mig, så rosa får det bli. Jag gillar rosa, det är en av mina favoritfärger.

Lyssnar på sorgsna låtar, för jag mår inte bra. Känner att allt är hopplöst. Zelda sov hos mig inatt, det gör mig så glad när hon gör det. Det får mig att känna mig trygg.

Dricker vaniljte och tänker för mycket. Vill tacka för alla snälla kommentarer på min privata blogg. Att ni ens orkar bry er om mig är förbryllande, men jag blir så oerhört berörd över att ni faktiskt tar er tid att läsa mina långa, tråkiga inlägg och kommentera med vackra, stöttande ord. Ni är värda mer än guld.

Håller på med en design som jag inte vet vad jag ska göra av. Vet inte vad jag ska ha för header än, men resten är färdigt. Kanske ger bort den som gratisdesign, ja något sådant får det väl bli. Får se när jag orkar göra klart den. Kan ju jobba på den nu, för jag har inget bättre för mig. Väntar på att timern ska ringa så jag kan skölja ur det rosa. Hoppas det blir fint. Man vet ju aldrig.

Styrkekramar till vilsna själar.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.