And I told you that this wasn't easy, but you don't believe me

God eftermiddag. Idag händer absolut ingenting. Jag har ringt mormor och mamma, det är väl allt som hänt blandat med många muggar te.
Imorgon ska jag till vårdcentralen och sedan till min psykolog. Egentligen skulle jag varit på vårdcentralen idag, men jag orkade inte gå upp så jag ställde in och fick tid imorgon istället. Märks att jag behöver byta förband för de är så äckliga att de lossnat halvvägs så fick ta av det på armen och ena på benet. Såklart fick mitt ena sår på benet för sig att börja blöda sådär lagom lämpligt trots att det är ungefär två veckor gammalt och borde slutit sig vid det här laget men icke. Ibland läker jag jättesnabbt och ibland inte. Nu är jag dock trött på alla förband, för jag vill raka benen. Lär ju dröja ett tag till om såren inte vill läka i den takt de brukar göra...

På fredag ska familjen till Överby, om jag nu fått mina pengar. Snälla pengar, var vänliga och infinn er på mitt konto på fredag.
Fick hem reklamen för denna vecka idag, och såg att Willy's säljer MOOD för 36-37kr, något av det, och såklart kommer dem förmodligen vara utplockade tills att jag får pengar, och om jag får pengar först på måndag så har erbjudandet gått ut. Jag tycker det är typiskt att det alltid är kampanjer och erbjudanden när man inte har pengar. Har fått sms från både H&M och Åhléns om att de har rabatter, men inte när jag har pengar. Lite surt. Mycket surt.

Har pratat med syster, så någon helg framöver ska jag åka till lilla Vänersborg och köpa röd toning från CK's. Det blir Stargazer's Hot Red, som jag hade sist jag hade knallrött hår. Synd bara den går ur så fort och blir rosa-röd. Vi får se när det blir, jag måste hinna bli blond innan och syster måste ha tid. Men någon gång i september blir det i allla fall.

På söndag ska vi åka till fina Göteborg och fira mormor som blir 89 år. Hoppas hon blir friskare så det blir av. När jag pratade med henne förut så lät hon inte alls bra och hon sa att hon varit sjuk i flera dagar. Får tänka på henne och hoppas hon blir frisk så vi kan komma.

Som vanligt blir det ett helt ointressant inlägg, men det är så det är. Händer inget intressant i mitt liv. Syster var i alla fall snäll och lånade mig pengar till ett paket Level och det var ju snällt. Så nu har jag i alla fall några cigglys.
Nåväl. Here it ends. Ha en fin måndag och lycka till till alla er som börjat skolan :)
Celine - Maskrosbarn med Aspergers | :

Har inte ÖoB bra priser på Mood också? De har de hos oss.

2012-08-20 - 18:39:47
Länk: http://phantazia.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.