Creepers

 
Har beställt dessa snygga men superdyra skor. 1400kr fick jag ge för dem. Som tur är har de sommarkampanj, så jag betalar först i slutet av september. Hoppas de passar, inte ger skoskav och att de är like snygga som jag tror. Aldrig sett trippelsula på creepers IRL, men kan tänka mig de är galet snygga, precis som vanliga creepers :)
Lina:

Så himla snygga!

2012-08-07 - 22:24:58
Länk: http://acciowonderland.blogg.se
danni:

fast varför gör du så om du har ont om pengar? jag menar, det är ju bättre att spara ihop till skorna än att hoppas på att pengaproblemen löser sig senare. För om du hade haft pengar så hade du köpt dom nu, eller hur? ._.

2012-08-08 - 00:21:42
Länk: http://deerheart.blogg.se
emina:

akiiiiit snygga due !!! från vilken sida ? vill ha nya creepers men det så svårt o hitta

2012-08-08 - 00:51:35

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.