Bleker håret, snackar septum och sommar

Sitter och bleker håret. Ska vara blond nu, för det är väl egentligen det jag passar bäst i. Orange var rätt fint också, faktiskt. Och ljusrosa är ju aldrig fel, eller ljust turkost. Men tänkte att när håret växt ut mer så jag kan ha löshår i, så ska jag ha blont med rosa dip-dye. Tror det kan bli bra faktikst, man har ju sett andra ha det på bilder och sådär och det passade dem i alla fall.
Lär ju dröja ett bra tag innan jag har såpass långt hår att jag kan ha löshår, men det är bara att försöka sköta om det så bra det bara går så det växer ut bra och inte går av, som sist jag blekte när jag fick klippa av några millimeter för det var som övertuggat tuggummi och skulle ändå ramla av.
Funderar även på att pierca större septum igen, hade ju 3,2 men sen tröttnade jag och bytte tillbaks till 1,6. Får inte på de stora 3,2ornas kulor själv, vilket är synd. För då måste jag gå till en piercingstudio för det och det känns sådär. Känns aningen pinsamt. Men funderar på att köpa en kula som har en vit sten på. Dem brukar vara fina, hade en sån till min 2,0 mm ring, men den var bara 10mm så den var ju liksom anpassad för läppen och inte näsan. Fattar inte hur piercern kunde tro den skulle passa. Alltså han satte i den, men den satt åt för tajt mot nästippen. Såg rätt dumt ut, faktiskt. Men jag får tänka vidare på saken, har ju min 4mm nål här hemma så det är bara att köra på, även om det gör satans ont och tårarna rinner för att det är ett sånt känsligt område.

Nu ska jag fortsätta lyssna på fina Broder Daniel, längta till sommaren för att se Kent och smsa med Emma. Puss.
Addie Hero:

Tja Emelie. Tänkte ba skriva att du är asfin.

Pusshej!

2012-02-02 - 13:51:48
Länk: http://addiehero.blogg.se/
Aspiga Celine:

dip-dye vad är det?



Ibland skriver du så himlans konstiga saker, i varje fall för mig som inte alls är från samma tidsepok som dig. Ja det känns inte så i varje fall. =)



Föresten, hur ser designen ut hos dig nu? På vår mini kan man se allt.

2012-02-02 - 18:00:20
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Astrid:

sv; Åh tack Emelie! Jättekul att höra! :D

2012-02-02 - 18:15:36
Länk: http://crasheddreams.blogg.se/
Sam ~ *:

Färga hår är kul ibland, heh.

Sommar. <3

2012-02-02 - 21:26:48
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Fannii:

Fan vad jag saknar dig och våra nattliga konversationer. Finns inga ord för hur mycket jag saknar den tiden då vi pratade varenda kväll.

Jag hjerta dig Emelie.

2012-02-02 - 21:31:47
Länk: http://welkerphotography.blogg.se/
REBECCA:

Vi längtar till Kent tillsammans du & jag.

2012-02-02 - 22:32:13
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.