Love buzz

Idag tog jag mig ut trots förkyldning. Mamma kom med nässpray och tuggummi till mig, vilket jag verkligen behövde! Kunde knappt sova inatt för att jag var så täppt. Usch!

Men mot alla odds tog jag mig ut och mötte Emma, som skulle klippa sig och färga håret. Det blev superfint verkligen! Svart hår och sidecut på vänstersidan. Hon passar grymt bra i det må jag säga!

Vi gick till ICA efteråt, och de hade fått in vaniljcola, som jag velat smaka i flera år! Fanns bara en kvar så Emma var snäll och la ut pengar till mig för den var jag bara tvungen att ha! Smakade dock precis som cola light, och ingen vanilj alls så jag blev besviken. Och den kostade 12kr för en BURK. Jävligt dyrt.

Nu är jag hemma igen, har redigerat bilden som ni ser ovan, för den tog jag i morse och ljuset var lite skumt och ögonen behövde mer skärpa och så, så det fixade jag.

Var galet härligt väder tidigare! Behövde inte ens jacka för det var så varmt och skönt. Men sen när jag skulle hem från ICA frös jag, för då hade solen gått ner och det hade börjat blåsa.

Nu ska jag in på Tumblr och sedan kolla upp musiktävlingen som är här i Trollhättan på lördag, om det är gratis att gå och så :)

julia:

blöh vad du är fin hjärtat!! <3

2012-02-23 - 18:57:21
Sam ~ *:

Så söt du är. <3

2012-02-23 - 20:09:41
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Emma:

Du är fin vännen!♥

& tack för orden du skrev om mig, det värmer :)

2012-02-23 - 20:21:50
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
natalia:

åh tack finis!!<3

2012-02-23 - 23:00:55
Länk: http://www.sparklebabyy.se
Tilma:

du e sjukt fin Emeliee!<3<3

2012-02-24 - 13:47:51
Länk: http://lostlikehell.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.