Ny septumkula och lite annat trams

Hej allesamman! Har precis diskat, vilket verkligen behövdes! Inte diskat på jättelänge, det är så tråkigt!
Varit i Vänersborg, på BlueCock Tatueringsstudio och fått bytt min vanliga kula i septumen till en med vit sten. Blev superfint! Dock glömde jag kvar originalkulan, men jag hoppas denna ska sitta riktigt bra så jag inte tappar den nån gång och inte har någon kula sen, blir ju lite tråkigt!
Hade gärna lagt upp bild på hur det blev, men mitt hår ser ut som skit, vet ärligt inte vad jag ska göra med det. Och så blev alla bilder jag faktiskt tog (ja, faktiskt) jättehemska så det får bli ännu ett bildlöst inlägg.

Imorgon blir det spelning, ser fram emot det som tusan! Kommer bli sjukt grymt!!! Men ska vara sju minusgrader, så ja, man kommer frysa om man ska ut och röka mellan spelningarna.

Just nu kokar jag pasta, för jag är hungrig. Senare ikväll ska jag pröva den nya vegetariska middagskorven! Den ser typ ut som falukorv, fast vegetarisk då. Den ser god ut på bilden så jag hoppas den är det också.

Zelda är en riktig buse idag, leker med en pälsboll hon snott från mig, som från början var en toffs med två pälsbollar jag köpte när jag var ungefär tio år. Nu har hon delat den i två delar, och hon leker för fullt. Min lilla sötnos, finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar henne!

Måste titta till pastan nu, ha det fint alla så kanske jag uppdaterar mer ikväll. Pusshej.
Saga:

Uppdatera om korven sedan är du gullig! Låter sjukt spännande.

2012-02-09 - 15:46:30
Länk: http://dadooron-ron.blogspot.com/
sundancekid:

Ja så fina. du är sjukt fin!

2012-02-09 - 18:37:27
Länk: http://augustiexplosion.blogg.se/
Emma:

Det ska bli så kul imorgon & jag är så glad att jag har dig! :D♥

2012-02-09 - 18:47:15
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Vad är det för spelning? :3

2012-02-09 - 20:34:33
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.