Teatime

Sitter i en av mina Misfits tröjor och dricker mängder med vaniljte. Te är nog det godaste som finns att dricka, och Fanta Exotic!

Imorgon ska jag och familjen till Göteborg för att hälsa på mormor. Längtar lite, för jag älskar min mormor massor och det var ett tag sedan vi sågs. Kommer bli fint.

Snön är nästan helt borta, så jag hoppas att våren är på väg och att det inte kommer mer snö! Är trött på kylan nu. Vill kunna gå ut utan en tjock jacka. Peppar inför sommaren och längtar efter Kent konserten som bara den.

Är väldigt aktiv på min privata blogg, lagt upp några dikter jag hittade i ett kollegieblock. De är gamla men de förtjänade ändå att läggas upp tycker jag. Ni som har adressen kan ju alltid gå in och kika om ni har lust, har en ny design där också som jag faktiskt är väldigt nöjd med :)

Är jätteuttråkad, har suttit vid datorn sen två-tiden och varit lite aktiv på mina Tumblr's, eller hur man nu säger när man har fler än en.

Nu väntas ännu en mugg vaniljte! Bilden är tagen i somras/höstas och teét som är där heter Rabarber/Vanilj och är från märket Garant. Riktigt gott te, har en förpackning i skåpet ifall mitt vaniljte tar slut. Vi hörs kanske senare. Pusshej!

Sam ~ *:

Te. <3

2012-02-20 - 22:01:09
Länk: http://samspooky.blogg.se/
rebecca:

jag längtar också till kentkonserten och hoppas att vi ses där!

2012-02-22 - 13:20:23
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.