Oj vad längesedan sist!

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte varit inne, men min dator är sönder så har inte kunnat. Nu var mamma snäll och lånade ut sin dator till mig tills jag har råd att köpa en ny, så det är ju bra!

Ska börja med att svara på en fråga angående Kent biljetterna. Jag köpte min från Ticnet och den kostade 485kr.
Så nu vet Anonym det.

Sen ska jag bara säga att det inte hänt så mycket alls sen sist jag var inloggad. Fick ett spontanbesök av Emma häromkvällen, vilket var superskoj! Och så ah, det är väl det. Varit på akuten och fått sy igen, mindre skoj det... Hm.

Jo och så var det detta med vilken optiker jag var hos, och det var Specsavers :)

Nu ska jag kika runt lite. Puss.
Aspiga Celine Naminah:

Vad har hänt med din dator då?

2012-01-12 - 01:02:42
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.