Första tatueringen

 
Lade märke till att jag inte har någon bild på min tautering i kategorin "Piercing och Tatuering", så jag laddar upp den där nu :)
Tatuerade mig förra året, på Red Rocket Tattoos, som numera heter Thunderpig Tattoos. Han som tatuerade mig var duktig, men märkte först efteråt att den är uppochner. Tänkte inte alls på det när jag såg den i spegeln innan han tatuerat, eftersom den är åt rätt håll för andra om jag har handen neråt, men jag ville ha den mot mig, men det är inget som stör mig jättemycket, bara lite då och då.
Sam ~ *:

åh, vad fin!

2012-07-23 - 22:33:38
Länk: http://samspooky.blogg.se
rebecca:

Den är så fin, den svalan. Du är så fin. och din nya design likaså.

2012-07-30 - 22:38:41
Länk: http://kentspoke.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.