Lite gamla bilder på mig

Eftersom jag har världens mest bildtomma blogg så slänger jag upp några gamla egobilder. Saknar verkligen axellångt hår, då kunde man ha i löshår utan problem om man ville, eller ha det som det var och det var ändå fint. Man kunde ta egobilder utan större problem, var nästan alltid bra bilder och sällan dåliga, men nu är det tvärtom. Håret vägrar växa och egobilderna blir alltid hemska, så det blir aldrig några nya. Får se när det blir okej igen. Har haft i silvertoning i två timmar så nu är håret silver med en riktigt ljus nyans av lila. Det blev faktiskt bra, men sen att resten av skiten ser bedrövlig ut är ju en annan femma.
Här kommer i alla fall några gamla bilder. Hoppas någon finner inlägget intressant.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
REBECCA:

du har alltid varit så fin men jag måste säga att jag tycker mest om ditt hår på första bilden för det är min favoritfärg, den ljusblåa, som du har där :)
och förresten, jag får dina kommentarer. om du menar kommentarerna till mig på min blogg?
sv1; Nej, jag är verkligen inte söt och långt ifrån poetisk. Åh ja Kent kommer vara så magiskt att jag vill dö. detta blir tredje gången jag ser dom, hur många gånger har du sett dom? Det är lycka på riktigt, ren och skär lycka. Ja du måste lova att krama mig för jag vill så himla gärna krama om dig!

sv2; Jag har egentligen ångest hela tiden, den finns där hela tiden men är en vardagskänsla och varit så länge så jag märker inte den längre. Oron är där hela tiden för saker jag gjort, för framtiden, för mina vänner eller för allt möjligt. Egentligen har jag ju inte stark ångest och panikångestattacker klarar jag mig ur så det är inget hemskt, det är ju långt ifrån så starka som dig (det är jag 100% säker på) så det hemska är ju att du har det. Jag är alltid orolig för dig, speciellt när du skriver på din privata blogg. Det gör så ont i hjärtat att läsa och jag blir så ledsen och rädd. Som jag skrev i smset, det finns bara en stjärnängel och den får inte försvinna från jorden. Du får inte försvinna. Jag förtjänar att må dåligt och jag menar, jag mår bra jämfört med dig så det är så pinsamt. Här har jag mage att klaga och skrika ut saker på min privata blogg när jag egentligen mår bra. det har jag så dåligt samvete över. Jag vill laga dig Emelie, laga dina vingar. Pussla ihop din själ och ta bort all din sorg och ångest. Puss vackra stjärnängel <3

2012-07-06 - 21:13:01
Länk: http://kentspoke.blogg.se
Rebecca:

jag svarade på din nya kommentar på min blogg bara för kunde inte kopiera svaret hit till kommentarsrutan och kommentaren blev ganska lång så orkade inte skriva den igen, men så du vet :) puss på dig <3

2012-07-06 - 22:50:12
Länk: http://kentspoke.blogg.se
Celine - Maskrosbarn med Aspergers | :

Klart jag hittade några favoriter. Den översta och den där du har rött hår. =)

2012-07-06 - 23:21:54
Länk: http://phantazia.blogg.se
Eriiza:

Aaaw, du är så magiskt vacker!!!! =D

2012-07-08 - 14:11:45
Länk: http://eriiza.webblogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Du är så himla fin gumman! På varenda bild.
Den andra bilden, så såg du ut när vi började prata för första gången :3
Hihi!
<3

2012-07-08 - 15:14:41
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se
Sam ~ *:

Så fin du är!

2012-07-08 - 21:23:26
Länk: http://samspooky.blogg.se
johanna:

jag har läst din blogg i mer än två år tror jag snart.. denna men även den du hade innan, hinner inte läsa den så ofta längre för skolan kommer i vägen men din blogg är verkligen bra för du är dig själv. jag tycker du är såå stark och du är nog en förebild för många! jag tycker du är så vacker på insidan och utsidan! glöm inte det! och glöm inte att du alltid är vacker hur dålig en dag än är!

2012-07-15 - 23:16:53

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.