Måste bara skriva ett litet svar

Alice: Jag har sträckläst din blogg. Och ville bara skicka en liten kommentar. Förmodligen betyder den ingenting, men jag måste få säga att: du är värdefull och att jag känner igen mig i det du beskriver. (Vill egentligen skriva mer, men det finns inga ord.)
 
Denna fina kommentar fick jag och jag måste bara säga att din kommentar betyder visst, den betyder mycket. Jag blir jätteglad över att det finns någon där ute som faktiskt läser min tråkiga blogg! Så att du skickade denna kommentar gjorde mig glad. Det är dock tragiskt att du ska känna igen dig i det jag skriver, för jag antar du syftar på det negativa, och det är inte bra att någon ska känna igen sig i det. På denna blogg skriver jag bara en bråkdel av det hela, men jag är i alla fall glad att du skickade en liten kommentar. Och du är värdefull. Har ingen aning om vem du är, men jag kan slå vad om att du är en väldigt bra människa. Annars hade du inte skrivit en sån söt kommentar :) Tack så mycket Alice!

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.