Utekväll

Hej. Var ett tag sedan jag bloggade, har inte haft något att skriva om, eftersom jag gör absolut ingenting om dagarna mer än att sova eller titta på Buffy. Men idag träffade jag Emma och Anne-Sophie, vi var ute hela kvällen och jag kom precis hem. Nu sitter jag här, och jag är inte trött så kan inte sova, och ingen verkar vara vaken så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Är inte på filmhumör så kommer antagligen bli en väldigt lång och tråkig natt. Fast egentligen är det väl morgon nu, klockan är ju precis efter fyra.

Vi har varit lite här och var, druckit cola, ätit choklad, skrattat och haft det trevligt. Sett mysko ljussken och tänt ljus, varit på Max för Anne-Sophie var hungrig, och sen har vi väl bara gått runt lite och sen spenderat några timmar på en bänk och pratat. Har haft väldigt trevligt i alla fall. Nu har jag däremot jättetråkigt, och jag kommer antagligen sova bort hela eftermiddagen eftersom jag inte kan sova nu. Inget nytt där direkt, sover ju större delen av dagarna så jag är änna van vid helt fel dygnsrytm. Zelda är i alla fall glad att jag är hemma. Och dagens tabbe var att jag tände en cigarett på fel håll, och Emma sa: "Är den inte åt fel håll?" och det tog jättelång tid innan jag förstod vad hon menade. Var först när jag skulle röka som jag upptäckte att ja, jag hade tänt på fel ände. Så där gick en hel cigarett åt skogen. Kändes ju sådär att försöka röka den när filtret var alldeles svart och äckligt, så nej.

Emma filmade de mysko ljusskenen, och vi hade många teorier om vad det kunde vara. Mestadels gick teorierna ut på att det var ett UFO som landat på Resecentrum, och då blev Anne-Sophie rädd men vi skrattade en del åt det hela. Hade tydligen varit blixtrar i Vänersborg, fast ingen åska, så var förmodligen det vi såg. Men det är alltid roligt att ha teorier, leka lite med fantasin. Inte ofta man använder sin lilla hjärna, och då kan man lika gärna använda den till konstiga saker, eftersom hela jag är konstig så blir det rätt logiskt. Hur nu något jag tänker, säger, tycker eller känner kan vara logiskt vet jag inte, men det kändes som ett bra ord. Fast det egentligen inte är det. Men men.

Nu ska jag browsa nätet och tråka vidare. Kan ju inte skriva på det här inlägget i all evighet. Heido.
Danni.:

Det är bara att klippa bort den delen av filttry :3

2012-06-17 - 13:39:41
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Danni.:

filtret*

2012-06-17 - 22:20:34
Länk: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Rebecca:

heido var ett gulligt ord, fniss. Heido,heido. Du är fin, på riktigt.

2012-06-19 - 11:48:41
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Sam ~ *:

Låter mysigt med vännerna!



Sv; Det var det, hoho. Samma här, tyckte inte heller den var så god. :c

2012-06-21 - 15:32:26
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Sam ~ *:

Sv; Tack detsamma! Ja, det stämmer bra det. :3 Ja, lite dyrare är de ju. :c

2012-06-21 - 15:48:29
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.