10 minuter (för mig själv)

God eftermiddag kära läsare!
Åh, idag vaknade jag halv sju, jättepigg och fick för mig att göra mackor med smör på, lägga in dem i ungnen och sedan äta med kniv och gaffel. Jag har bara smör som "pålägg" just nu. Hade ju varit godare med ost på.
När jag ätit klart satte jag mig vid datorn, lärde mig lite nya saker inom bloggdesign, som jag nog kommer att använad så småningom. Har ju mina designbloggar, en hel del sådana, där jag prövar nya saker och försöker göra något fint, men sen ser det bra ut i Mozilla Firefox, och helt galet ut i Internet Explorer. Vad beror det på egentligen? Det är något jag undrat ett bra tag. Det är som om Explorer inte riktigt har samma pixlar som firefox. Något sådant måste det vara. Mysko.

Gick och la mig och sov en stund igen vid halv tio. När jag vaknade satte jag mig vid datorn igen, efter att jag gosat lite med Zelda. Ibland är hon så snuttig så, men mest är hon busig och vill leka, bli jagad och så älskar hon ju att riva ut allt som ligger i papperskorgen.
Fixade lite med en av designbloggarna, men headern blev på fel ställe i Internet Explorer, medan den var perfekt i Firefox. SÅ störande! Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, får väl se när jag orkar fixa med den igen. Man blir ju så trött när det inte går som man vill.

Imorgon ska jag vara med Emma, och kanske Anne-Sophie om hon vill vara med oss haha. Vad vi ska hitta på vet vi inte, för det finns ingenting att göra i Trollhättan. True story, tyvärr.

Aja nu ska jag sluta skriva för annars blir det väl på tok för långt. Ha det fint allihop!

Bild: Weheartit.com
Sam ~ *:

Zelda verkar så söt. :3 Jobbigt med bloggdesignen. Men tror det brukar vara så. :c

2012-03-16 - 19:02:53
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.