Burn heart burn

Hej hej! Idag har jag handlat bröd, mjölk och två cider med päronsmak. Alla andra smaker var slut, men jag tycker om päroncider så det var ingen fara.
Sen har jag tvättat, kom precis upp med den torktumlade tvätten så den ska få kyla ner sig lite, eller rättare sagt; jag ska vika allt och lägga/hänga in i garderoben när jag orkar ehe.
Har mina nya hängsleshorts idag, de är finfina tycker jag, även om de är lite stora upptill. Ser ut som man har ännu värre putmage än man faktiskt har om man böjer sig haha. Typ som på bilden, men det är faktiskt mest tyg som sitter löst, så det så ;)

Löshåret i min lugg har fått några konstiga orange slingor, precis som om jag blekt det eller något. Ändå är det inte äkta hår (fast det stod att det var äkta när jag köpte det...) så det borde ju inte kunna blekas av solen, om det nu är den som är orsaken. Mystiskt är det i alla fall, för det passar inte längre lika bra med mitt riktiga. Men det funkar ändå.

Natten spenderades på akuten, och jag fick 31 agraffer i höger vad. Och trots att jag ska ta det lugnt har jag sprungit runt som en dåre och letat efter resten av mitt löshår, och vart låg det? Jo, på det stället jag letat allra mest, nämligen på skrivbordet i en liten box jag har där. Måste varit blind som inte såg det, eller så spökar det. Inget av alternativen skulle förvåna mig.

Nu lyssnar jag på finaste Broder Daniel och bloggar, som ni alla märker. Fast i efterhand, då. Haha jag är på så konstigt humör idag så jag vet knappt vad jag skriver. Massa babbel i alla fall.

Nej nu får jag väl avsluta här innan det blir för konstigt!

Felicia:

Fin du är! Vadå gå ner i vikt liksom? Du är prefekt ju <3

2012-03-29 - 20:06:14
Länk: http://plasthjartan.blogg.se/
Rebecca:

fin du är! :)

sv; jaa dom pratar fint! och ja, skitmycket prov. nje är sämst på matte och NO så där blir det nog inte så bra betyg och är inte bra på något annat heller. matten gfick verklign SKIT, sämsta prov jag gjort någonsin

2012-03-29 - 21:15:24
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Sam ~ *:

Vad fin du är! :3

Knas med löshåret!

2012-03-29 - 22:24:54
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Andi:

Åh så fin!

2012-03-29 - 23:54:50
Länk: http://klaparen.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.