En runda på krogen

Har precis kommit hem efter en krogrunda tillsammans med Emma. Var trevligt, vi delade på en blå drink som vi smakat förut, och den är så himla god! Sen köpte vi varsinn päroncider och det var gott. Efter krogen gick vi till Subway, jag köpte en macka, en kaka och en mugg te och Emma köpte kaka och te. Sen gick vi en runda på stan för bussen skulle inte komma förrän fem i halv elva. Var trevligt i alla fall, trots att det blåste kallt när vi skulle hem. Nu gosar jag med Zelda och har precis gjort en GIF på Gifyo.com där jag heter EmelieAngelstar. Haha mina GIF's blir alltid så fula för inställningarna på camen gör en typ röd :( Thank God for Photoshop så man i alla fall kan ändra färgerna på de vanliga cambilderna jag tar med Debut Video Capture Software. Dock laggar det som fan när man ska videoblogga, ljudet och bilden är helt osammanhängande och så blir det hackigt. Så blev det aldrig på min egna dator ):

Fixade panda-ögon för kvällen och satte lösögonfransar på nedre raden av ögonfransarna, och så bleka läppar på det. Blev relativt nöjd. Lyssnar på vackra Kent och tack till söta Rebecca för låttipset, har laddat ner låten nu!


i ♥ p h o t o - Tilda:

Åh vad fin du är!

2012-03-31 - 09:50:45
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/
Rebecca:

Hihi fniss vad glad jag blev när jag läste det sista i inlägget. Låten är verkligen magisk och Kent är kärlek. Fin sminkning förresten! :)

sv; Klart jag bryr mig om dig! Du är underbar ju och jag önskar så att jag kunde krama bort all din sorg och olycka. Vad synd det där med datorn, hoppas det löser sig snart. Ger du ut en bok köper jag den direkt, det LOVAR jag. Älskar hur du skriver och förklarar allt så vackert och fint fast det inte alls är vackert och fint (ångest, panik, självskada och depression är ju inte fint men vissa kan förklara det så att det låter vackert, förstår du? Eller så är det kanske bara vi i samma sits som förstår och tycker det är fint.)



Det där med att dricka, jag är lockad av tanken och skulle det inte varit Kentkonsert skulle jag sagt ja direkt. Men jag är lite orolig, eftersom att jag kommer vara så nervös vill jag inte spy eller något på konserten eftersom att jag druckit. Kanske blir mer påverkad av alkoholen eftersom jag är så nervös och så. men tack så jättemycket i alla fall! verkligen jättejättesnällt av dig att fråga. Går det bra om jag lämnar ett svar senare, för är inte säker än. Tack i alla fall för erbjudandet fina du. Då får ni ju köpa dom nya Kentvinerna (kent ska släppa tre viner, haha. läs på kent.nu) för då blir det verkligen kentfeeezt. Men tycker absolut att vi ska kramas och lyssna på kentmelodier! Puss och kram!

2012-03-31 - 18:46:53
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Sv: Datorn jag köpt kostade 3995 kr på NetOnNet. Och den ska klara av photoshop :)

2012-04-01 - 13:10:45
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/
percy:

Frågade om drinken var en isbjörn :3

2012-04-03 - 10:21:30
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/
LOREEN:

du är sööt1 x´d <3

2012-04-04 - 21:23:43

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.