Härligt

Myströjan och mysbyxorna är på. Solen skiner och det är underbart att sitta på balkongen, men jag har däremot inte råd att köpa några cigaretter så det känns lite sådär att gå ut ensam på balkongen och bara sitta. Men gjorde det ändå, i alla fall en liten stund och det var så härligt!

Bilden som tillhör inlägget hade varit mycket finare om man sett lite nyckelben, men nej nej nej det ska såklart vara täckt med fettlager. Men jag har den nya, fina tröjan i alla fall, som ni ser. Visst är den fin? :3

Nu ska jag sova, solen lyser rakt in över sängen och Zelda ligger här också. Ska bli mysigt att sova en stund i denna fantastiska vårsol och vårvärme!

Sam ~ *:

Tröjan ser mysig ut. :3

2012-03-05 - 17:54:28
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Nicole:

Åh jättefin tröja! Var har du fått tag på den? ^^

2012-03-09 - 21:01:01
Länk: http://frystmango.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.