Sol, fynd och annat skoj

Idag har jag varit hos Barbro, min kontakt på vuxenpsyk. Vi pratade om katter större delen av tiden, så det var väl sådär. Våra samtal är rätt onödiga, de hjälper inte direkt. Den trettonde ska jag dock till läkaren, så då ska jag fråga om jag kan få en ny vid-behovs medicin eftersom han tog bort den jag hade (utan att höra med mig först eller ens tala om det.)

När jag var klar hos Barbro hade jag sms från Emma där det stod att hon slutat skolan så vi kunde ses. Älskar såna spontana sms där båda kan och vill ses! Såklart skrev jag tillbaka att jag var på väg mot stan, där vi möttes och kollade Myrorna och Odenhuset. På Myrorna hittade jag en jättesöt topp/kjol för 45kr. Jag är dock för stor för att ha den som kjol, men när jag gått ner i vikt så!
Vi köpte varsin dricka och gick ner och satte oss vid kanalen och det var underbart väder! Blåste dock lite väl mycket vid vattnet så vi gick in till stan igen och tog oss en promenad hemåt.
Har haft en toppendag tack vare Emma, som för övrigt är bäst och borde få diplom för det. Hon får mig att må bra och hon finns alltid där, vilket uppskattas enormt! Sen har hon så fina kläder också, idag hade hon ett par superfina shorts jag ville sno, haha. Men det sa jag inte, så Emma: Håll hårt i shortsen! ;)

Nu har jag tvättat håret, för luggen stod rakt upp imorse när jag skulle fixa mig. Gick inte att få ner den trots plattång och hårspray, så fick göra tuppkam. God this hair sucks. Gjorde i alla fall det bästa av situationen så nu hoppas jag min lugg ligger ner imorgon, dagen efter det och forever and always.

Ska jobba på den nya designen nu. See ya later.
[FOTOBLOGG] o livet med ADD:

jätte fin blogg du har <3

2012-03-01 - 18:10:50
Länk: http://shadowzplay.blogg.se/
Sam ~ *:

Låter mysigt det. <3

2012-03-01 - 19:01:19
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Emma:

Åh, äntligen den nya designen :D blev sjukt fint! :D



Mina kläder är inte alls fina, haha xD tur att någon tycker det :p.



Och du får mig att må så jävla bra ska du veta! Fina Emelie!♥

2012-03-01 - 20:41:46
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Percy:

hur ska du göra för att gå ner i vikt?

2012-03-02 - 20:42:52
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.