Uppe tidigt idag

God förmiddag. Idag vaknade jag redan halv nio, åh. Färgade håret, men det blev inte alls som det skulle bli (samma nyans som löshåret) utan nästan kolsvart. Då blev jag lite ledsen kan man väl säga. Så väntar på svar från Emma om jag kan pröva det löshår hon fick av mig som är nästintill svart, det hon inte använder, och se om det passar bättre med mitt hår. Just nu är luggen bara überkort och äcklig.

Glad nyhet: Jag har fått på mig ett par vita rippade jeans jag köpte på Gina Tricot för tre år sedan! Då var de egentligen en storlek för stora, men sen gick jag ju upp i vikt (notera: BUP's fel) och då kunde jag inte ha dem. Har ett par svarta också, men de är en storlek mindre än dessa vita. Och nu kan jag ha de vita igen! Visst sitter dem liiiite tajt, men inte så det skaver eller så. Blev as glad när jag prövade dem, bara för skojs skull egentligen, för att se om jag kom i dem (de är typ min måttguide) och det gjorde jag! :D Så glad Emelie!

Inatt drömde jag att jag piercade båda näsvingarna. Haha det var en riktigt verklighetstrogen dröm! Så när jag vaknade funderade jag på att göra det men nej, jag vet inte. Tror det kommer se dumt ut faktiskt. Eller? Haha nu blir jag sådär impulsiv igen så jag skulle lätt kunna göra det. Vita stenar, kanske vore fint ändå. Hm. Vad tycker ni? :D
Celine - Änglamamma | Tävla hos mig:

Sv - Tack, men var skriver jag in det? Kan/vill du hjälpa mig? Koderna bara snurrar i mitt huvud just nu.

2012-03-18 - 12:19:30
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Fannii:

Hallå där Emelie-banan! (<--- minns du? :D )

Känns som om det var sjukt längesen jag kikade in här och kommenterade, så ville mest säga hej och att jag tänker på dig!

Kram på dig<3

2012-03-18 - 16:04:13
Länk: http://welkerphotography.blogg.se/
percy:

Det är ALDRIG någon annans fel att man går upp eller ner i vikt, det är lätt att skylla ifrån sig dock. Men jag VET!!! att du klarar viktresan ♥

2012-03-18 - 16:42:29
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/
percy:

re: Ja, men det är enbart om du äter mer, då medicinerna ökar ditt matsug och allt sådant där. Om du äter likadant eller mindre så går du inte upp i vikt! :)

2012-03-18 - 17:39:56
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/
percy:

re: aha, okej. varför vägrade du inte då? bup ger aldrig ut mediciner med viktökning till ätstörda utan hittar alternativ..

2012-03-18 - 17:55:26
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.