20 år

Och så blev man äldre, bara sådär bompang. Ännu ett år har gått förbi sedan den senaste födelsedagen. Jag känner mig precis likadan, men jag hoppas att dagen blir fin.
Anonym:

Grattis! <3

2012-05-25 - 19:33:08
Länk: http://klockanhalvsex.blogg.se/
Aeylita:

Grattis till dig! Hoppas du haft en bra dag. och jag vill bara säga att jag bryr mig om dig,fastän jag inte känner dig överhuvudtaget,men jag bryr mig för du berör mig. Jag känner igen mig så mycket i det du skriver,jag har själv haft psykoser och har hemska minnen från det. Jag har gjort jag-vet-inte hur många självmordsförsök och allvarliga självskador. Jag har säkert varit inlagd 1000 gånger de senaste åren. Och det säger väl en hel del om psykiatrin...däremot har dom alltid varit ärliga mot mig och har nu sagt att jag aldrig kommer bli fri fårn mina depressioner,manier och psykoser. Det känns som ett knytnävsslag i magen men någonstans vet jag att det faktiskt är så,jag kommer aldrig bli helt frisk,men jag kan ändå leva ett liv,jag skiter i om mitt liv anses tråkigt och värdelöst,meningslöst och annat,jag är psykiskt sjuk och kan inte leva som alla andra. Jag hoppas att du också kan göra det,hitta sätt som funkar för dig,göra saker som du gillar. Det är ju så lätt att jämföra sitt liv med ''alla andras'' liv,men du och jag kan inte leva som alla andra,vi har problem som dom kanske aldrig kommer att förstå! Ditt liv är värdefullt,det är faktiskt det. Vi har oändlig tid på oss att vara döda,men bara en behränsad tid att leva. Det kanske är lätt för mig att sitta här och säga,men just nu är det påväg åt rätt håll för mig,är på behandlingshem för oss som haft psykoser,det är superbra och väldigt givande att få prata med andra som varit med om ett helvete. Nej nu ska jag inte skriva en alldeles för lång kommentar,vill att du ska veta att jag finns här om du vill,jag vill hjälpa dig fastän jag är långt ifrån dig och inte känner dig. Jag bryr mig! Tusen kramar ifrån mig!

2012-05-25 - 22:41:02
Länk: http://nogg.se/aeylita
Emma:

Grattis!! Hoppas din dag har varit underbar sötnos <3

2012-05-25 - 23:24:38
Felicia:

Grattis!<3

2012-05-26 - 12:07:23
Länk: http://plasthjartan.blogg.se/
Sam ~ *:

Grattis till dig. <3

2012-05-28 - 21:08:22
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.