Lite Göteborg och lite indie

Oj, jag har haft en superbra dag! Det började med att jag och Emma åkte till Göteborg, och gick runt i Slottsskogen och fotade, klappade hästar och lamm. Såg en älg som såg ut att dansa och som var väldigt social. Det var soligt och fint, men blåste alldeles för mycket.
Efter Slottsskogen kollade vi b.la Shock, och jag vill ha hela affärens sortiment. I princip allt blev till "åh, den vill jag ha!" eller "OMG, jag dör så fin!"
Vi åkte hem med kvart över fem bussen, och efter det gick vi hem till mig en snabbis för att sedan dra till N3 och gå på indie-spelning. Dock var vi en timme sena, så vi missade bandet vi egentligen skulle velat se, men det blev bra ändå. Dock var det ingen höjdare där så vi åkte till stan och gick sista biten hem. Har gått hela dagen typ, och det känns bra. Har skrattat massor och gjort lite hyss tillsammans med Emma, hoho. Vi är sådana rackarungar you see.

Nu sitter jag hemma, med Zelda på hyllan ovanför bordet och så skakar jag för det är så kallt. Bilder från Slottsskogen kommer i nästa inlägg :)

Sammanfattning: Awesome dag!

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.