Städ dag och kattförsäkring

Idag har jag varit på sånt otroligt städhumör så jag har städat ur badrumsskåpet, skåpet under vasken och dammsugit och gjort i ordning på köksbordet och hyllorna. Ändå ser det inte rent ut, så jag får väl se om det håller i sig tills imorgon så jag får göra om det. Ibland älskar jag att städa, det kan vara riktigt roligt, lite som magi när det går från smutsigt till rent sådär genom bara lite skrubb.

Agria ringde förut, då Kattjouren hade ringt dem och bett dem ringa upp mig. Så nu är Angel försäkrad, men det fattas fortfarande transport. Jag kollar med jämna mellanrum in på Kattjourens Facebook för att se ifall någon skrivit att den kan köra, men ingen har hittils. Folk har delat och det känns bra i all fall. Jag hoppas det finns någon som kan tänkas köra pluttan hit.

Nu väntar medicin i mörkret. Klockan är tio i åtta och det är mörkt redan i september. Vart är årstiderna påväg?
captivatedminds.blogg.se:

Varför hämtar du inte din katt själv?

2012-09-12 - 19:10:42
Länk: http://captivatedminds.blogg.se/
rebecca:

sv; Åh tack kära du! Jo det går ju så jäkla fort så jag hoppas åren blir bra men ja...jag vet inte. din kommentar gjorde mig väldigt glad och du ska veta att jag tänker på dig (jag lovar!)
Hoppas det inte är alltför illa. puss

2012-09-12 - 21:04:33
Länk: http://kentspoke.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.