Förstörd

Jag har en stor, svart massa inom mig. Den äter upp alla små smulor av glädje som finns kvar och lämnar mig ekande, tom och hatisk. Den förstör mig inifrån, men jag är redan förstörd. Detta blir bara salt i såren, såren som redan var öppna från början. Den förstör mig, men den vet inte att jag redan är så förstörd man kan bli.

Bild från Tumblr.
julia:

jag älskar dig. finns här för dig. <3

2011-11-22 - 21:54:46
Länk: http://fuckingsilence.blogg.se/
Lizz:

Jag vet inte vad jag ska skriva för att få dig att bli glad igen men jag gör ett försök. Nu är det äntligen bekräftat att kent spelar in nytt igen. Så himla underbart det ska bli att få höra. I sommar kan vi kanske få se fram emot nya kent spelningar.<3

Jag har hittat en helt underbar tröja på hm (http://www.hm.com/se/product/95098?article=95098-B) som jag ska inhandla så fort jag hittar den i butik! och http://1000000reasons.tumblr.com/ måste vara bland de finaste tumblr jag sätt. Myskänsla gånger tusen. <3

2011-11-22 - 23:24:04

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.