Kvällsinlägg

Precis varit ute och rökt en blå Winston, och nu drack jag precis upp min första mugg blåbärste. Har sipprat på en blå Monster tidigare, fast jag ville egentligen ha en orange men de hade bara blåa. Den funkar, men jag tycker den orange är godast.

Har suttit i en timme och fört över gamla inlägg (återigen) till en ny blogg, privat. Vill inte ha en låst blogg men jag kan inte riskera att fel personer kommer över min privata blogg, så därför har jag startat på nytt och fört över alla gamla inlägg till den nya. Ni som har lösenord till min nuvarande privata blogg och vill fortsätta läsa; den nya bloggen är länkad på min gamla. Hoppas ni fortsätter att läsa och att jag kan få några nya läsare som inte är dömande och elaka. Tål inte sånt.

Känns som jag ändå gjort mycket idag. Klippt mig, bokat tatueringstid, gjort en ny blogg och fört över gamla inlägg... Så nu förtjänar jag att dricka lite te och bara ta det lugnt.

Tänkte ta min sömnmedicin, men så hade en fluga bestämt sig för att ramla i och dö där, så det blir ingen sömnis idag. Får väl se om jag lyckas somna eller inte, just nu är jag inte alls trött, utan på humör att göra något kreativt. Ska nog köpa pennor och papper nästa gång jag får pengar, och börja rita igen. Har inte handritat på flera år, och det är något jag saknar. Har aldrig varit särskilt duktig på det, kunde göra ganska okej porträtt men vissa ansiktsdelar är svåra. Speciellt har jag svårt att mäta avstånd i ansiktet. Gör alltid jättekort panna och megastora ögon, och munnen sitter nästan alltid i princip i hakan. Kanske aldrig kommer lära mig rita ordentligt, men då får jag ha det som min stil helt enkelt. Det finns nästan lösningar till allt.

Ska försöka få idéer till den nya privata bloggens design, för den som den har nu är bara temporär och väldigt ful och alldeles för simpel. Borde göra en ny design till min privata Tumblr också, för den är riktigt tråkig.
Då har jag något att sysselsätta mig med i alla fall.

God natt, folket som läser detta. Hoppas ni får sova gott och drömma fint, så hörs vi imorgon.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.